Sofi.webblogg.se

Tydligen har jag varit med...

Kategori: Bilder

Tydligen har jag varit med och tävlat eller fyllt i nån typ av enkät och vunnit...Yay..
Jag vann en fotobok-värde 189kr + frakt 49 kr
Men behöver bara betala frakten och jag får bestämma själv hur jag vill att boken ska se ut..så nu har jag suttit i 2 dagar och fixat med den och precis nylligen blivit klar och tryckt på beställ..så nu väntar jag ivrigt på att få hem den och hoppas att den blir så fin som den ser ut..
Ser inte ut såhär ;D
"Men det är en sådan bok"
Har dock haft lite probem,som löste sig väldigt fort(eller fort o ch fprt?!)..men jag blev riktigt sur där ett tag..
Hade precis blivit klar med boken,fått den precis som jag ville ha... Så då klickade jag på spara,inget hände,väntade 4 min..inget hade hänt fortfarande..klickade tillbaka och då försvann allt..självklart..så det var bara att börja om..kom dock inte ihåg exakt hur jag hade gjort...men resultatet blev bra sen i slutaändan..
Nae ska väll börja med maten nu, har ju  lite att göra!
Idag blir det kyckling med fetaost i och bacon lindrat runt kycklingen och till det en potatisgratäng ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: