Sofi.webblogg.se

Studiebesök hit och studieb...

Kategori:

Studiebesök hit och studiebesök dit,Än sålänge har vi bara varit på 2 studiebesök men det har redan blivit rörigt med all information och frågor på frågor!
Idag har även Bebben varit riktigt på huket med sparkar och inte kunnat vara stila en enda gång..Håller fortfarande på..i denna sekund jag skriver detta ;D
Detta är ju såklart helt underbart,brukar annars bara känna av bebben på kvällen/Natten och då me bara 2 -3 sparkar och lite rörelse..så idag är en annorlunda dag..idag får jag känna av bebben under dagen..
Blir lätt dock att jag distraheras av detta och inte kunnat koncentrerat mig på själva Studiebesöket hihi
OJ kollar på klockan den är mycket och inser att jag måste göra iordning mig och klä på mig (Precis duschat)
Blir en sväng till Media Markt med Sambon "När han slutar jobbet"Kl 17 00 och hans Far-,som åker tillbaka till Iran imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: