Sofi.webblogg.se

Snart är helgen över och...

Kategori:

Snart är helgen över och vi går in på en ny vecka!
Hur har min helg sett ut?!
Fredags: En väldigt lugn dag,Sambon på afterwork,jag tidigt i säng,huvudvärk....

Lördag: Sov läänge,inte ofta det händer..Firade min far på kvällen..med lite mat och fika..sen blev det bio vid 21 00.
"Mission impossible"

Söndag: En ganska deppig dag(Vet inte riktigt varför)...från och till..Middag hos sambons föräldrar..vilket var trevligt..det är alltid det..skönt att komma hemifrån också..Blev en långpromenad med hunden i skogen med..dock sj'lv..lite tråkigt..
Fick en väska utav Sambons mamma med lite lakan och kläder som sambon hade när han var liten..hur gulligt som helst :D
-Väskan-
Som jag tänkt att använda till förlossningendagen.



-Body-
Ett av plaggen som låg i



Vi fick även med en blå stickad tröja med en matchad blå stickad mössa Urgulligt <3
Nu sitter jag och kollar på en film som sambon valt åt oss att se,men han sover så söt brevid mig istället,
stackaren har ont i huvudet <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: