Sofi.webblogg.se

Onsdag som känns..

Kategori:

Onsdag som känns som en Måndag..varför just Måndag?!Jo för måndagar är ofta de dagar man vaknar upp på mornarna och önskar att det snart blir Tisdag..Måndag dagen efter helg,man är allt annat än pigg och man hatar oftast allt och alla ( fast man har egentligen ingen annledning till att göra det)..men oftast känns måndagar så för mig..inte ALLTID men nästan och idag är en sådan dag..En typiskt måndag.Började med att jag mådde lite illa,sen så har jag varit helt omotiverad hela dagen i "Skolan" lärde mig inte ett shit och inget utav det vi läste under "hela dagen" ville fastna..vilket märktes på det lilla testet vi sedan gjorde..
Men men..
Väll hemma så fortsatte dagen att gå "dåligt",så jag bestämde mig för att gömma mig under täcket en stund innan det var dags att gå en promenad med vovven och äta något!
Blir dock endå en tidig kväll..kl 2208,Sambon min ligger i soffan och  sover (snarkas på bra med) jag la mig i sängen,kunde icke se på tv i det "oväsen":)
Hoppas bara nu att imorgon blir en bättre dag,ogillar verkligen sådana här dagar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: