Sofi.webblogg.se

Oj det blev visst...

Kategori:

Oj det blidde visst lite sent igår,gick väll och la oss runt 00 30 -01 00 tror jag,väldigt ovanligt för att vara mig en vardag sen jag blev gravid,brukar oftast orka hålla mig vaken på helgerna bara,Sen är inte så trött idag som jag trodde att jag skulle vara,men så har jag ju haft sovmorgon också,.. börjar kl 11:00 idag..
Studiebesök igen:
Idag blir det 4:dje studiebesöket vi kommer att besöka,.. det är såå skönt att slippa sitta i skolan..men man blir lite snurrig med alla dessa frågor vi ställer på besöken!Vi har en tendens att röra till det lite för oss..helt i onödan..har jag märkt..
Var en sväng på stan igår med sambon min..Vi hade lite ärenden att fixa..och passade även på att shoppa lite..
Han köpte sig ett par G-star byxor "hans favvo märke" och så var han även underbar och köpte ett par leggings och en tröja till mig..yay glad flickvän blev jag..
Dem ser nästan ut såhär,och för en gång skull inte SVARTA!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: