Sofi.webblogg.se

Lite fredagsfika sådär på eftermiddagen

Kategori:

Precis varit i affären och handlat lite sånt man kan behova när man är i affären och handlar
Hält upp min första dagens kopp kaffe,lite sent dock..men har i stort sett bara liggat och sovit idag..bestämde mig för att stanna hemma från "Skolan" idag  och vila upp min kropp lite...Måste liksom lyda kroppen nu än förut..
Tog lite bilder på magen igår...och ungefär som jag ser ut på bilderna känner jag mig..hihi
Och ja badrummet är pyttiltet,och ja det är det enda badrum/Toarum vi har.
Så därför ska det bli så jäkla skönt att flytta till en lägenhet där badrummet är dubbelt så stort och där finns tvättmaskin och torkskåp.
Sen finns där även ett litet toarum i nedervåningen..Jepp vi flyttar snart till ett radhus,me 2 vånningar ;D
Måste från och till knäppa upp byxorna (Än så länge sitter dem inte FÖR tajt)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: