Sofi.webblogg.se

Just det..Måndag är det..

Kategori:

Just det..Måndag är det ju idag..Inte ett fan av Måndagar direkt..
Och idag är inget undantag,ska strax Plugga lite har "prov" på Fredag..Dagen eller morgonen började med att sega upp för att göra iordning mig till "Skolan"..väll i skolan så hände inte mycket..Ingen lektion,ingen lärare..utan självstudier.."Alltså plugga till Provet" och självklart så lämnade jag alla papper hemma..så vi började leta ställen på nätet i stället som vi skulle kunna tänka oss att gå på studiebesök på..Jag ringde till De geer..men de satt på ett möte..en annan tjej ringde till Pronova och där fick vi en dag och tid..så efter det trodde vi att det var klart..att vi kunde gå hem och Plugga..men icke sa nicke..så vid lunch drog jag ändå..fy fy mig..för att sedan få ett sms utav en av tjejerna där det stod.."Vi ska ringa till fler ställen för fler studiebesök"..TYPISKT..Sist jag ringde så ringde jag från min egna telefon,men fick sen veta att de har en telefon man kan låna!!
Här är en typiskt Måndag
Från i somras när jag jobbade och skadade mig:


En Måndag runt 04:00 på morgonen :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: