Sofi.webblogg.se

Den hemliga middags..

Kategori:

Kom nyss hem efter Och ligger i badet just nu..Har varit ute och ätit på en spansk restaurang i stan..Jag fick reda på att vi skulle ut och äta precis 5 knappt minuter vi klev innanför dörren..och att vi skulle ut och äta med en hemlig gäst?som tilloch med skulle bjuda oss på middagen..Självklart blev jag nyfiken,som jag alltid är,på vem denna hemliga gäst kunde vara?! Sambon min teg ju såklart,vilket gjorde mig frustrerad?!Jag gissade ju självklart rätt på första gisset?! Hans far(Biologiska)  som bor i Iran och är här och hälsar på till på Torsdag!!
Imorgon. Är. Det. Fredag och det skulle visst bli en sväng till stan då ( Något hans far har bestämt) ser fram emot att det blir lite helg
På Lördag blir det bio med Sambons Mamma och hennes man (Hans föräldrar) något jag ser fram emot,alltid lika trevligt :D
Kan hända att det blir lite jobb i helgen också..Men nu blir det film och sen sängen.
Dagens magebild,inne på ny vecka,Vecka 22♥
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: