Sofi.webblogg.se

Att videoblogga

Kategori: Funderingar

Att vieoblogga är något som är ovant för mig..jag kanske inte utrycker mig så bra. Men jag hoppas att dessa videoinlägg som kommer att komma ,kommer att uppskattas eller om jag redan nu ska skrota ideen att videoblogga..de kanske finns dem som inte alls vill se mig göra detta!?
Vad tycker ni?Vill ni se mig i fler videoinlägg?Vill ni att jag ska prata om något speciellt?Är det något ni undrar,har ni frågor ni skulle vilja ställa till mig?Vore jätterbra isåfall om ni skriver det till mig.!Och så svarar jag så gott jag kan på de eventuella frågor som dyker upp,om det nu gör det..och skulle det inte göra det så är det ingen fara :)
För gör ni inte det så fortsätter jag med videoinläggen tills jag själv tröttnar på`t...eller känner att det inte funkar..

Kommentarer

  • Novembersara - i väntan på majbebis säger:

    SV; Åh, jag älskar potatisplättarna, haha! =D Gillar allt man kan ha lingonsylt till!! =D

    2012-01-26 | 17:18:41
    Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: