Sofi.webblogg.se

Förbjuden kärlek-till shopping

Kategori:

Blev en liten sväng på stan idag efter studiebesöket,..Å ja ytterliggare ett till studiebesök,..men denna var nog den sista..
Tror jag?
Det gick iallafall bra,vi var klara efter 1 h..så då passade jag på att gå på stan..hade suttit hemma hela förmiddagen och inte gjort ett shit..så att åka hem direkt efter besöket kändes inte speciellt lockande...
Väll inne i stan,10 minuters promenad från där vi hade varit..så gick jag in på hemtex,..hade hoppats på att dem hade kvar hissgardinen som jag ville ha..men icke..hittade dock en annan..lika fin..
Ska få hänga i bebisens rum  ♥
+ ett par innetofflor för under 100 lappen hittade jag med.
sen blev det en sväng till Lindahls där jag köpte med mig ett par färska frallor (Majs) och en kaffe,..Notera "köpte med mig",..orkade inte gå mer på stan efter Hemtex trots att jag hade tänkt gå på stan längre än så här.
Men men så är det väll när man är gravid man orkar inte lika mycket :D
Så nu sitter jag här,..lite trött,..lite hungrig,.. och lycklig...
♥                                                                                                              ♥
♥                                                                                                               ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: