Sofi.webblogg.se

Two hearts beating together

Kategori: Graviditeten

Allt såg riktigt bra ut,..och jag hoppas nu att det kommer fortsätta att göra det.
Barnets hjärslag/ 145 och mina värden såg bra ut
Det var så underligt undebart och samtidigt coolt att för första gången få höra sitt barns hjärtslag,..det lät så vackert,..H*n var dock inte så förtjust i att någon var där och pilla på magen,..ville hela tiden fly undan och puffade på ganska rejält,..mitt barn är redan liggandes i magen en riktig sötnöt,..
Fick även veta den exakta BF,...har hela tiden varit osäker för jag inte riktigt hörde vad hon sa som gjorde ultraljudet sist vi var,..och fråga efter det att hon nyss sakt det kändes lite pinsamt jobbigt,..så jag har gissat på att BF var den 30 maj,.
Men är nu BF 03-06-2012

Så det kommer att bli ett perfekt sommar barn så som vi önskat oss,..är själv ett sommarbarn och jag bara älskar sommaren :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: