Sofi.webblogg.se

I feel the sun

Kategori:

Fortsätter det såhär så är våren här om en månad,..inte mig emot,..I mars är det dax att sätta fram klockan igen och mars är det om ca 2 veckor,så ja det är bara för våren att komma nu :D
Har precis kommit hem efter en riktigt trevligt skogpromenad med en av mina närmsta vänner,..vi tog med oss våra vovvar och åkte ut till ett område som heter sörsjön,tar valde vi sedan 5 km spåret,..vilket gick bättre än förväntat,..det hände att vi tappade bort oss vid ett eller två tillfällen,men vi var väldigt snabba att hitta tillbaka på rätt spår igen :D awesome
Så nu är både jag och min Hund rätt trötta,..det blir lite käk och bänka sig framför tvn en stund för min del innan jag gör något annat,..Chiko har redan slocknat här bredvid mig =)
Bra val idag:Investerat i ett par stövlar ♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här: