Sofi.webblogg.se

Good morning people

Kategori:

Vaknade tiiiidigt imorse för någon som inte har någonstans att ta vägen,.men det är samtidigt mysigt att vakna upp med min Älskling, och jag känner mig inte lika tung i huvudet när jag går upp vid den tiden.
Idag är det visst alla hjärtans dag vilket inte är något vi direkt firar,..kommer faktiskt inte ihåg ifall vi gjorde nått speciellt förra året,..kanske åt ute?hmm,..Jag tycker årsdagarna är viktigare att fira,..men sen är det ju bara mysigt att spendera en dag ihop och "fira" alla hjärtans dag!
Om 16 dagar är det 1 mars och Moving time,..så här hemma packas det för full,..elelr kanske inte JUST nu,..men började igår eller egentligen i söndags med vinden,..vi har sååå mycket där uppe som ska med,...
JUST nu sitter jag i soffan,dricker kaffe,bloggar och ser på once upon i time,..en bra serie,..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: