Sofi.webblogg.se

Feeling down

Kategori:

Vill ändra typsnitt på rubrikerna men det går inte riktigt som jag vill,..sen är jag sugen på sushi men inga pengar har!!
Insåg även förut att det kommer bli en dyr månad för mig,med räkningarna "Bara mina",..vilket det annars inte är,..men köpt lite saker på Hemtex och min vovves försäkring ska betalas den 1 mars!!
Var även uppe på vinden nyss och vill bara rensa bort allt NU,men väntar med det till imorgon.
Har annars jobbat några h idag och känner mig nu  allmänt tråkig och hungrig
Skulle vilja duscha hunden också men har liksom inga krafter för att göra det,..tidigare idag när jag åkte till jobbet så kände jag mig pigg sen efter 1 1/2 h då kom seghets känslan,orklösheten..men jag diskade,gick upp på vinden en sväng direkt när jag kom hem,..fast nu helt plötsligt sitter jag här deggig,hungrig och tråkig :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: