Sofi.webblogg.se

Det här med listan..

Kategori:

Det här med listan går ju jättebra,..eller vad säger ni?haha det är andra gången jag missat en dag och så lär det nog fortsätta framöver så jag ber om ursäkt för både nu och framöver.
Men nu kör vi igen.
Dag 7- Bloggar jag läser

fashionstars.blogg.se Maria,.. Nybliven mamma till sonen Liam,..här får vi följa hennes liv varje dag (just nu som mamma ledig) med sambon Sami,hunden Theo och sonen liam ,här bloggar hon med bilder och texter ur hennes liv,..
Novembersara.blogg.se Sara,..som ska bli mamma i maj för första gången,..Precis som jag,..Hon bloggar om sin graviditet och vardag,hon är inte rädd för att skriva vad hon tycker och tänker,..
acarolinas.blogg.se Carolina,..Mamma till dottern Lo och väntar sitt andra barn som är beräknad även här i maj,..En stark person som skriver om ett jobbigt förflutet som hon fortfarande kämpar med,..hon är öppen och ärlig,..skrivkunnig och smart,..väldigt djupa texter som oftast berör,..hon får en att tänka om en extra gång,..
chrystelle.blogg.se även hon väntar sitt första barn,som lär komma närsomhelst,..i bloggen skriver hon mycket om sin vardag med mycket bilder,..det jag gillar mest med henne är att hon stickar och syr mycket eget till den kommande bebisen,..önskade att jag själv var lite mer kreaktiv,..
Kandees.com Sandra Forsman mer känd som Kan dee från Västerås,..I bloggen får man läsa om henne som konstnär och målare,..hur hon driver sitt eget företag,..en webbshop där hon säljer egendesignade kläder med hennes konst tryggt på,..
http://lillamys.blogg.se/ ,..I bloggen skriver hon om bananis(Namnet de valt att kalla bebisen i magen så länge) sin första graviditet,..en söt tjej som ger oss bilder och texter om hennes vardag i bloggen,..
Det var visst många "mamma bloggar" men blir nog lätt så att man läser andra blivande eller kommande mammors bloggar nu när man själv väntar en liten,..läste ju inte såå många bloggar innan,..kunde kolla nångång ibland på både den ena och nadra bloggen men jag följde ingen blogg så som jag gör nu,..
Dag 8-Bra film/Filmer
Oj,..jag känner lite nu att jag ångra denna,..finns ju såå sjukt många bra filmer,..
Men jag skulle kunna säjja en från varje kategori,..eller nästan all,..

Komedi

Zombieland
Thriller

Salt


Action/drama

Taken
Skräck
Hostel,..Vågar inte se alla,..bara sett en,.2 filmen,..
Psykologisk skäck

The strangers




Drama

Seven pounds


Dessa är de typer av kategorier av filmer jag tycker är bra,..sen kan man någon gång ibland se en svensk film,en kärleksfilm och lite sience fiktion mm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: