Sofi.webblogg.se

Dem flesta bloggare gör just nu...

Kategori:

Dem flesta bloggare gör just nu en lista, typ en -30 dagars lista-
Jag hakar på och gör en jag med :D
Dag 1

Mina resor

Dag 2

Mitt favorit ställe

Dag 3

Favoritplagg

Dag 4

Min dag
Dag 5

Favorit glass

Dag 6

Dagens klädval

Dag 7

Bloggar jag läser

Dag 8

Bra film/filmer

Dag 9

Dåliga vanor

Dag 10

Min sambo

Dag 11

Sånt jag skulle vilja ha

Dag 12

Drömhuset

Dag 13
Min mamma

Dag 14

Bild på mig som liten

Dag 15

Bilder på mig under året som gått

Dag 16

3 saker jag skulle vilja göra innan jag dör
Dag 17

Senaste köpet

Dag 18

Bra serier

Dag 19

Favorit godis/dricka

Dag 20

Min bästa årstid

Dag 21

Min favorit drink

Dag 22

Länder jag skulle vilja åka till

Dag 23

Husdjuren

Dag 24

Dagens bild

Dag 25

Spel jag tycker om

Dag 26

Lite fakta om mig

Dag 27

Bra böcker

Dag 28

Favorit ställe i lägenheten

Dag 29

En kroppsdel jag tycker om hos mig själv

Dag 30

Hur jag bor?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: