Sofi.webblogg.se

Dålig sömn inatt

Kategori:

På grund av olika skäl så fick jag inte den sömn jag önskar att jag hade fått inatt :/
Vi kan börja med att sambon ♥ snarkade från och till,hunden hade det svårt att komma upp  till sängen (Kan bero på att alla mattor nu är borta) så jag fick bära upp han vid ett antal tillfällen för att han 5 min senare hoppar ner?!Konstig jycke =)
Fick sådan kramp i vänstra benet,..Där var jag snabb med att massera bort "smärtan" eftersom jag låg vaken när det hände,..skulle vända på mig och så stack det till,..
Trots denna dålig sömn så är jag inte så trött som jag borde vara,idag ska jag fortsätta packa..det har varit lite pack stopp ett par dagar nu eftersom vi inga kartonger har haft,..men igår inhandlade vi oss 10 st så nu har vi så det räcker =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: