Sofi.webblogg.se

Dagen tredje inlägg

Kategori:

Oj vad tiden går fort,..redan torsdag imorgon,..idag har jag knappt hunnit sitta vid datorn,..har haft fullt upp med packningen,vila 1 h,åka in till stan och posta,..och nu sen 17 00 har vi tvättat,..ska ner vid 22.00 igen,..
Fick en fråga utav någon om jag inte kunde visa lite bilder på den nya lägenheten?
-Självklart kan jag göra det,..men det får bli vid ett mycket senare tillfälle,..
Fick även frågan vart vi ska flytta?
-Den fråga vill jag inte svara på,..kan däremot nämna att det blir till ett radhus,..4 rum och kök,.
Har lite cravings på scones just nu,..varma,med smällt smör och marmelad och till det engelsk te..mums,..
Det får bli att göra det imorgon bitti,..måste bara köpa mjölk,.och leta fram lite torrvaror för de har jag packat ner hihi

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hittade din blogg av en slump och så visade det sig att vi har bf ungefär samtidigt, vi väntar en liten prinsessa 4/6 <3

    Jag har också cravings för scones för tillfället, äääälskar blåbärsscones. Receptet finns på tasteline, har du inte testat så gör det. Sök på scones med blåbär.:)

    2012-02-25 | 22:15:00

Kommentera inlägget här: