Sofi.webblogg.se

Dag 3-Favorit plagg

Kategori:

Förut var mitt favorit plagg -Jeans-och är väll på sätt och vis det fortfarande.
Men då för nått år sedan så skulle de "Jeansen jag älska" vara stuprör,slitna och smala.
Jag hade ett par svarta sådana,fast bara lite slitna,som man knappt märkte av.Dem var mina favoritplagg,tills dem gick sönder och icke kunde lagas + att jag gick upp i vikt.
Hade även ett par gråa,ljusa me mycket slit och ett par mörkblåa.
Det finns ett par jag fortfarande har kvar och kan få på mig(Fast inte just nu pg a Graviditeten) men efteråt kommer jag kunna ha dem igen.
Nu har mitt favoplagg övergått till leggings/tights "mest praktiskt under Gravidteten har jag märkt"
Låter nu som att jag blivit riktigt överviktig,men så är det inte...Jag har gått upp det erkänner jag både innan och nu under graviditeten..men vi pratar om ett par kg bara..
Från ca 48,49kg innan jag träffade min sambo till 50-51kg innan Graviditeten under 1  1/2 års tid ,
och nu från 52kg till 57 kg under själva  Graviditet...
Men åter till leggings/tights
Dem passar till det mesta,det finns tunna och tjocka,olika färger och mönster "Alla är dock inte snygga" det finns långa och 3 kvarts,de passar till kjolar och klänningar, till Höga och låga skor.
Visst händer det att jag saknar Jeans ibland..tänkt dig ett ett par stilrena jeans med klackskor som får ens bak att se perfekt ut ..JA,tack..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: