Sofi.webblogg.se

Dag 26-Lite fakta om mig

Kategori:

-23 år, fyller i Juli
-Har blåa ögon,men har i ena ögat en brun fläck
-Tog studenten som 17 åring
-Har bott 2 år ihop med min syster på landet
-Är yngst av mina syskon
-Väntar mitt första barn
-Är värdelös på matte
-Är ett kakmonster och älskar kaffe
-Lite av en shopaholic ibland hihi
-Snusade förut
-Kan knäppa på stortån
-Vill ofta ha rent och fint runt omkring mig
-Har för vana att vilja ha lite för mycket kontroll över vissa saker ibland ush
-Annars glad och positiv
-Älskar värme (sommaren)
-Är mer skogsmänniska än stadsmänniska
-Har haft en fästing på mig
-Att röka vattenpipa tycker jag är gott
-Har ibland svårt att visa känslor
-Älskar konst när det är enkelt och rent
-Tycker om stand up och revyrer
-Hatar att åka karuseller pga illamåendet
Vad mer? Nae nu står det stilla.
Är det nått ni vill veta om mig?
Iså fall fråga så ska jag försöka besvara frågorna så gott jag kan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: