Sofi.webblogg.se

Dag 19-Favorit godis/läsk

Kategori:

Jag är inte så mycket för godis-sött och salt-men sen graviditeten har det hänt att jag blivit sugen nån gång ibland,.. är lite sugen just nu faktiskt,..men ska strax bli lite mellis =)
Annars är jag mer för kakor och bakelser gärna till en kopp kaffe
Chips och öl är jäkligt gott det med
Men åter till godis jag har alltid varit lite svag för pingvinstängar-Dock inte alla smaker-
Min favorit är mint-men gillar även rabarber,häxlakritsen och salta hallon.
Favorit läsken är Cola vanillia
Will always be



Så ni kan ju tänka er hur ledsen jag blev när de en dag bara slutade sälja dem,..
Sen hur glad jag blev när de började sälja dem igen yay =)



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mums, vanilla coke är min favvo oxå:)

    2012-02-22 | 18:26:04

Kommentera inlägget här: