Sofi.webblogg.se

Dag 18-Bra serier

Kategori:

Förut var jag inte så mycket för att kolla på serier,mest för att jag inte hade tid och sen ville jag inte att mitt liv skulle prägla kring tv serier,..de få serier jag kollade på som tonåring var bl a Friends,sex and the city,ett tag Dawsons creek och ibland south park å simpson.
Men visst har man sett ett eller fler avsnitt av både den ena och den andra serien,..men jag har inte följt serierna eller sett klart dem,utan bara brytit pga olika skäl,..de kanske slutade sända fler avsnitt eller att mitt intresse för serien sjönk.
Annars har jag varit mer för film än tv
Idag ser dock mitt liv helt annorlunda ut än för ett par år sedan,först och främst har jag mer tid att hinna se på serier och nu finns det sååå mycket mer att välja mellan,..både bra och dåliga,..
Men bra  serier just nu som jagoch sambon kollar på är bl a:
Supernatural
Merlin
Once upon a time
Big bang theory
How i meet you mother
2 1/2 men
Simpson
American dad
Family gay
Walking dead (Bra i början,men börjar tveka ju längre in i serien man kommer)
CSI-Miami,New york
Modern family
Oj det blev visst en hel del,..tur att man inte passar några tider,..utan att man för det mesta ser när man känner för det,..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: