Sofi.webblogg.se

Dag 15-bilder på mig under året som gått

Kategori:

Ibland undrar jag vad jag egentligen valde för rubriker,inser ju att jag inte kan svara ordentligt på dem flesta av dem,..och tyvärr är detta en av dem,..visst jag har några bilder,..men inte tillräckligt på denna dator,plus att de flesta av bilderna har jag tagit själv.
Här kommer iallafall några bilder på mig från året 2011 som gått,.
De är inte placerade i någon speciell ordning!
Det saknas en härlig sommarbild,iskall vinter bild och bebismagen med hela mig + annat jag hellre velat ha.
Men sitället får ni nöja er med en bild från Dubai (Januari 2011) Amsterdam Augusti (2011),en bild från när jag hade långt hår i början av året till kort hår innan sommaren,Halloweenbild och jobbbild + annat.
Ja e ledsen bättre än såhär kan jag icke bidra med

Kommentarer


Kommentera inlägget här: