Sofi.webblogg.se

Dag 11-Sånt jag skulle vilja ha

Kategori:

Jag har det mesta jag vill ha,även om det låter som en klycha att säga.
Jag har mitt livs kärlek hos mig,fullt frisk,jag ska bli mamma i sommar,jag har någonstans att bo,kläder att ha på mig och mat på bordet.
Sen kan man ju alltid drömma och önska sig lite,Inget fel på det ;D
En miljonvilla skulle inte sitta fel och gärna i ett varmt land
Walk in garderob
Eget jetplan vore nice
sen en fin bil,en bra skola till mitt barn m.m

Men tillbaka till verkligheten

Jag skulle vlija ha ett fast jobb,..som ger mig en säker ekonomi varje månad,..och slippa dessa strö jobb och ersättningar från fkassan där lönen ser annorlunda ut från månad till månad,..men missförstå mig inte jag är tacksam över att ens få ersättning och nått jobb överhuvudtaget,..men det är jobbigt,det är en kamp varje månad,man får vrida och vända på pengarna,..hade inte min sambo haft det jobb han har och den lön han får så hade det inte varit lätt för oss,..och all den hjälp vi får från våra familjer hjälper så oehört mycket också,..vi är dem evigt tacksamma,..♥
Vi klarar oss och vi har varandra det är det viktigaste,..sen gäller det ju att prioritera vissa saker först,..
Räkningar och mat först,sen fritid just nu

Sen när barnet kommer blir det mer Barnet,räkningar,mat och sen fritid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: