Sofi.webblogg.se

Dag 1-Mina resor

Kategori:

Jag har inte rest mycket under mina 23 år
Men de ställen jag besökt, både inom Svergie och Utomlands är då:
1.Spanien

Varit där hela 3 gånger med släkt och familj.
Första gången var jag nog runt 7-8 år,första gången jag flög,var sååå rädd.
-Inga bilder dock-
Andra gången var jag runt 11-12  år och då inte lika rädd för att flyga.
-Inga bilder här heller-
3:dje gången var i  agusti 2010
2.Dubai

1 gång
Januari 2011
Åkte dit med min sambo för att träffa hans Riktiga Far och hans Fars familj.
Jag och hans brors flickvän
Dubai by night
Sambon längst bort till vänster,sen hans bror,brors flickvän,hans fars fru och hans far
Jag var inte med på just denna bild/resa,här reste han själv dit :)
3 Amsterdam

Agusti 2011

1 gång,
Bara jag och sambon.
Våran "Första resa ihop" själva.
På besök i Heiniken fabriken
Cykelturen
Vi hyrde cyklar och cyklade hela dagen-Enda dagen med blå himmel och sol-samtidigt
?
4.Kanarieöarna

Agusti 2006
När min faster fyllde 50 år
5.London

1 gång
25/9-2010
eller om vi åkte den 24:de
Firade sambons 29 årsdag i London
Hade köpt biljetter till drumcode
Vi var 4 st som åkte
Det är dem ställen jag varit i utomlands
Annars har jag varit i Danmark ett antal gånger.
I Tyskland, men bara i några h.
I svergie:
Orsa (Dalarna)
Göteborg,
stockholm,
Hofors
Skåne
En sommar i Öland
mm





Kommentarer


Kommentera inlägget här: