Sofi.webblogg.se

Skänninge marknad

Kategori:

Haft en riktigt bra dag idag... Lilltösen vaknade på ett riktigt bra humör.. Och vart så snäll mot sin mamma så...
Inget gnäll på promenderna med C och inget gnäll när hon fick ligga i barnvagnen..
 
Det gillar vi
Åkte till skänninge med Systra min...Shoppades lite granna... Ett linne till moi och 4 plagg till lilltösen..
Det åts,käkades? Langos .. Har blitt lite av en tradition att jag gör det när det är marknad..
Vilket det är 1-2 gånger om året 1.Skänninge 2.Augustifestivalen...
Första gången på flera år som jag kunnat gå på båda :D
 
Imorgon blir det mera sällskap sv Systra min...Jag,C och Paulina ska ut till landet å stannar där till på Fredag eftermiddag,Syrran och hennes kille är redan där ute (bor nästan där och väntar på att bebisens deras ska ploppa ut) hihi
Min sambo ska till en vän och spendera 2dagar med att bara spela ihop (Tror bara dataspel)..
På fredagkväll ses vi igen och ska då allihop ut och äta
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Så ni var på Skänninge Marken igår alltså? Vilket sammanträffande, jag var där idag tillsammans med mina systrar! Fast jag hittade inte så mycket tyvärr, men lite godisremmar blev det såklart. ;p
    Det börjar väl verkligen närma sig BF för din syster nu va? Så spännande, du får väl rapportera när bebisen kommit så man får veta vad det blev.

    2012-08-02 | 19:24:41

Kommentera inlägget här: