Sofi.webblogg.se

Solen är tillbaka

Kategori:

Nu är äntligen solen tillbaka igen och värmer mitt bleka ansikte och kropp!
Är dock lite småkyligt idag,men det blåser inget..så jag är lycklig..
Var ute på en promenad med vovven min i 1 h ca..hur härligt som helst..Och snart kommer Bella hit med sin vovve Bosse och då blir det ytterliggare en promenad..Kan det bli bättre..
Något jag inte blivit så glad över idag dock är att jag inte alls kan få på mig ett par av mina favvo byxor längre..De har jag kunnat haft på mig Nästan under hela graviditeteten och helt plötsligt säger det stopp :/
Så nu har jag 2 par byxor (Leggings) som jag kan ha på mig..De ena paret som jag har på mig nu är dock trasiga :/
Har en "klänning" och 2 kjolar som jag fortfarande kan ha på mig men är för kallt för det,sen har jag mysbyxor men trivs inte i dem!Vilket i-landsproblem man har egentligen..men jag blir lite deppig..
Men det ska inte få förstöra min dag idag :)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    I know the feeling! helst plötsligt sa det bara "poff" och så kunde jag knappt ha några av mina kläder. det kom nästan från den ena dagen till den andra. Jag har mått väldigt bra under graviditeten, bara lite illamående de första veckorna men aldrig kräkts eller så, så jag har klarat att röra på mig och faktiskt kunnat fortsätta gå på Friskis. Men så en dag så sa det bara stopp och över en helg blev jag jättetjock. :) Jag har en hel del knäppa grejer för mig och hade inte tänkt att jag skulle köpa några mammakläder för jag tycker att det är lite töntigt. Men jag har fått en hel del av vänner och min syster och nu när jag börjat använda dem måste jag erkänna att det är såååå skönt! Annars så har jag mest kjol och leggings på mig på jobbet för jag har ju ett kontorsjobb så jag sitter ju ner hela dagarna och då är det inte så skönt med kläder som sitter åt. Kan absolut rekommendera H&M's mammaleggings, de är grymt sköna! Sedan har jag köpt säkert 6-7 stycken sådana där billiga bomullskjolar på Gina Tricot, kostar typ 29 eller 49 kr styck så bara man varierar överdelen så har jag outfits för iallafall två veckor på jobbet, till en kostnad på typ 100 kr per outfit, det är inte illa det. ;)

    2012-04-12 | 10:59:46

Kommentera inlägget här: