Sofi.webblogg.se

Planerat en liten Dagsresa här framöver

Kategori: Känslor

Har planerat en liten Dagsresa här framöver,..den 9 maj,..om 18 dagar för att vara exakt..2 veckor och fyra dagar..
Med min Far,syster och hennes sambo till ULLARED,nu får vi bara hoppas att bebben inte bestämmer sig för att komma alldeles för tidigt,..Jag kommer då att vara i vecka 36+3 (37) ♥ och jag vill ju så gärna åka dit.

Bebben får gärna komma tidigare men inte just den veckan,inte på den dagen hihi så får hålla tummarna att jag kan åka ;)
Har lite kvar som behövs shoppa, det allra allra sista till bebben och nått enstakat plagg till moi,. Åå en liten resa dit skulle ju inte sitta helt fel sådär innan bebben kommer,..Jag behöver verkligen få komma iväg lite från allt...Har varit hemma alldeles för MYCKET och för LÄNGE!
"-Som jag skev i ett tidigare inlägg om att sysselsätta sig för att få dagarna att rulla på och försöka se framåt m.m är ju inte alltid så lätt,..jag försöker iallafall ,vilket är bra..men inte lätt,..man är ju så begränsad över vad man kan och inte kan göra när man är gravid,har en liten plånbok och inte många att umgås med om dagarna..(Jobb,skola eller partyn-som jag inte kan gå på :/ )
Har haft ångest och lättare depressioner från och till,..och att släpa på ett par extra kg,dålig sömn,ryggont och rastlöshet har ju inte direkt hjälpt,..i slutändan kommer allt detta vara värt det,det vet jag,..men man måste få gnälla av sig lite då och då ^^...ok att visa av mina beteenden inte går att ursäkta,..visa beteenden är inte acceptabla,..men det gäller inte bara mig..människor runt omkring mig så som nära och kära måste förstå att i denna situation som jag är i inte alltid är en dans på rosor
Angående det förra inlägget:
Tapetsering av sovrummet satte sambon ingång med under tiden jag var på jobbet,han blev dock inte riktigt klar..men han fick se ett smile på sin lite deppiga(Hormoner överallt) flickvän ,0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: