Sofi.webblogg.se

Oj vilken busy vecka jag har framför mig

Kategori:

Oj vilken busy vecka jag har framför mig men bara till det positiva,det var sålänge sedan jag hade en sådan här vecka med massa roligt inplanerat (ok inte allt)
Har dock sovit jättedåligt inatt så min Måndag började inte bra,men den blir bättre..
Efter att ha sovit från 7.30-10.00 och gått på 1h 25 min promenad med hunden så är jag nu utvilad och piggare.
Vad händer denna vecka då?:
1.Planera en Babyshower som jag ska ha på Lördag (Denna tar mest upp tiden) :)
*Hitta på lekar
*Laga mat
*Dekorera
*Handla till maten,fikat ,dekorationen och en vinst
2. Fixa fram senaste arbetgivarintyget √

3. Städa och tvätta :/
4. Träffa Petra
5.Söndagsmys med eventuellt Hotellfrukost
6.Betala räkningar :/
7.Storhandla (Skriva lista först)
Det ser kanske inte ut att vara så mycket på listan men för mig är detta en ganska busy vecka.
Idag har jag även haft lite att göra här hemma .Flyttat över spjälsängen till vårat sovrum,flyttat om lite i bebbens rum,satte nyligen på en maskin tvätt,snart ska jag till affären,tänkte hänga upp två tavlor..sen blir det eventuellt att städa lite!Städa?!Känns som att det upprepas väldigt mycket här i bloggen,men bara så ni vet så städar jag inte ALLTID de gångerna jag skriver att jag ska det,..Åå klippa klorna på hunden måste jag med göra idag!
Detta inlägg är nog en av de minst intressantaste inläggen,men tyvärr är mitt liv inte mer intressantare än såhär just nu,..och inget vettigt har jag att skriva/dikutera om som ploppar  upp :/
Så ha en bra Måndag


Kommentarer


Kommentera inlägget här: