Sofi.webblogg.se

Nu börjar det äntligen hända lite..

Kategori:

Nu börjar det äntligen hända lite med renoveringen här hemma,..vi har ju bott här i ja en månad nu faktiskt och vi har inte gjort så mycket med lägenheten...det har stått lite stila om man säger så...både för oss men också för hyresvärden..
Det Blev ju bestämt att de skulle fixa undervåningen(Måla väggar och sätta lister) och vi övervåningen (Tapetsera)!
I helgen har vi äntligen börjat med tapetseringen och det går ganska bra =)
Inte gjorts av proffs direkt =)

Har annars hänt i helgen då?!Ja inte så mycket för min del,fått ett riktigt bra svar på mitt förra inlägg,..då jag mest såg ut som ett frågetecken där ett tag.
Annars har det varit en lugn helg,..sambon var på födelsedags fest i lördags,under tiden han var där spenderade jag tiden hos min syster,..men det blev inte så sent fick ett sms av Sambon min att han önskas bli hämtad och som den snälla flickvän jag är så gjorde jag självklart det =)
Dagens humör: Trots Måndag,riktigt bra,.redo att tapetsera mera =)
Dagens väder: Sol och blå himmel men -2 grader
Dagens bebbe i magen: Riktigt trycker på idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: