Sofi.webblogg.se

Kvällens babyshower

Kategori: Graviditeten

Kvällens babyshower blev lyckad ♥
Har Haft det riktigt trevligt och fick så fint till bebisen och även lite till mig från alla underbara som kom :)
Maten,fikat och lekarna blev godkända,..och nu sitter jag här och bara njuter,..fast känner mig dock lite ensamen.Är första gången jag är själv i nya lägenheten en lördag natt??..Oj kl är visst 00:00 såg jag precis...
Sambon är ute och partajar denna kväll (På min kväll fniss),får se om jag hämtar honom sen och det vill säga om jag inte somnat ;)
Känner mig än sålänge fortfarande pigg,fast att jag hållt igång hela dagen sen kl:08.15 när jag ungefär vaknade (För andra gången) och bestämde mig för att gå upp.
Jag lär nog sova gött i natt och länge imorgon
Men till dess så bjuder jag på lite höjdpunkter från babyshowern
Nyfikna kissar och paket öppning
Middagen och sen fikat
En av lekarna (Smaka och gissa barnmaten)
Välkomms drinken (Alkholfri bål)
En annan lek (Rita dit en navel med bindel på dig)
Alla gåvor
Imorgon tänkt jag visa bilder på gåvorna seperat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: