Sofi.webblogg.se

Hämtade ut paketet idag

Kategori: Handla

Hämtade ut paketet idag..paketet med nyårsklänningen..den passade perfekt iallafall en månad till,sen kommer det nog bli trångt för magen : )
Bilden på klänningen ger inte rättvisa gentemot hur sen ser ut i verkligheten,kortet taget med mob och jag har ändrat ljuset på bilden!
image description
Jag hade tänkt visa er bilden från hemsidan (Bubbelroom) där jag köpte klänningen,så att ni kunde se hur sen ser ut när någon bär den.Vill inte än visa hur den ser ut på mig..Ni får vänta till nyår..men sidan vill inte öppnas via mobilen..så jag kan inte spara bilden och lägga ut den,och för övrigt suger det att blogga via mobilen..får helt enkelt ta fram min laptop igen...problemet är bara att det trådlösa nätet inte funkar som det ska alltid..
Ikväll blir det film mys i soffan med älskling,vovven och kissarna..kanske äta något gott senare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: