Sofi.webblogg.se

Aj aj

Kategori:

Det värker i min rygg idag och det är inte skönt.


Jag kan röra mig men vill inte belasta min rygg,eftersom det gör ont (Skala 1-10) 4 1/2
Så jag bestämde mig för att stanna hemma.Anledningen är nog att jag använt muskler jag inte använt på ett tag, sen jag tränade faktiskt och det var ett bra tag sen sist..Sen i detta yrke så står man mycket upp..något jag inte heller är så van vid. Inte i 5-6 h iallafall.Men tycker det faktiskt är väldans kul.Något jag kan tänka mig jobba med på deltid när det är dags att söka jobb igen.

Är dock lite sur över att jag stannar hemma idag..har märkt att jag har svårt att klara hela veckor..är det inte förskylning,illamående,ont i huvudet så är det ryggen.

Tycker även lite synd om min Älskling som har varit så underbart snäll de har 2 dagar och lämnat min hund hos mamma..så idag hade han inte behövt göra det...men jag trodde värken skulle gå över..så han tog med sig vovven imorse..så jag måste hämta honom snart..tänkte vänta 2 h..funderar på att värma en värmedyna och lägga mig i soffan med den..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: