Sofi.webblogg.se

Fynda Fynda

Kategori: Lägenheten

Vill hitta fina och billiga möbler till den nya lägenheten var av vi säljer av med det mesta.
Om en månad drar vi till ikea och små shoppar lite.
 
Hittade ett fint fint fynd idag,ett köksbord plus 2 stolar.Stilrent och enkelt.Endast 400-500 kr.Dock många som är intresserade så hoppas mitt köper går före vilket det SKA göra..men vissa människor..hmm..
 
Såhär ser det ut,perfekt till det svart vita köket vi kommer ha ;D
 
 
Vi har redan ett stort vit bord med fyra stolar men det ska vi ha i vardagsrummet,har inte plats med det i köket.Men vill endå ha ett bord och stolar i köket med ;)
 
Nu ska vi bara fixa med släp och  låna en bil med krok :)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Superfint, precis ett sådant bord jag skulle vilja ha, fast ett större. Min käre hälft vill dock att allt ska se så modernt ut så vi har lite stilkrockar här hemma... Dock är jag ganska bra på att tjata så jag brukar få min vilja igenom, ha ha!

    2014-02-07 | 21:10:21

Kommentera inlägget här: