Sofi.webblogg.se

Design byte hela..

Kategori: Funderingar

Design byte hela tiden på bloggen,att jag aldrig bara kan vara nöjd..Jag byter header hela tiden,och varje gång jag byter så tänker jag:"Jo men denna är fin,denna behåller jag.." sen går det en vecka,en månad och så är jag där igen och byter header..
Jag vill ju egentligen byta hela bloggen,men kan inte hitta de "rätta" koderna för att få bloggen så som jag vill ha den..sen är jag inte så jätte haj med att redigera i kodmallen.
Jag vet ju på ett ungefär hur jag vil att bloggen ska se ut
Men jag skulle nog vilja ha Bloggen i några av dessa stilar nedan
1.Enkel och ren..med bilder ovan..en fin bakgrund,diskret!
Kanske i svartvit
eller
2.Vit bakgrund med en sådan header,mer kaxig,kanske mer min stil
eller??
Har så ...bannat svårt att bestämma mig,och när jag gjort det,när ska jag ha tid med detta??Måste fixa en bra bild på mig själv också..fota lite..Inte det lättaste..
Men kan bli skoj?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: