Sofi.webblogg.se

Saying goodbye

Kategori: Funderingar

Imorgon säger vi hej då till Utbildning,..och det ska bli riktigt skönt faktiskt,..6 månader har gått och jag har inte knappt fått ut nått av Utbildningen,..vilket är väldigt tragiskt tycker jag,..detta var inte alls vad jag hade hoppats på när jag började på utbildningen,..
Men men bara att börja om,..får se om jag kanske lyckas fixa till mig en ny praktik någonstans eller ett deltisdjobb innan bebben kommer,..annars lär det bli ganska sega och låånga dagar här hemma,..så som jag mår nu så vet jag ju att jag klarar av att ha praktik eller jobba,..
Fast när jag tänker till så har jag faktisk vääääldigt mycket att se fram emot,kanske inte bli sååå långa dagar ,..det ska packas och rensas till flytten, 1 månad har vi  på oss,..Vi ska ta  en tripp till Ikea och Biltema, det ska fixas och inredas i nya lägenheten,..Jag hade tänkt att börja laga ordentlig mat om dagarna,..testa på nya maträtter,..spännande,..ta en 30 minuter promenad varje dag(Helst utan vovven min),..sälja våran bil för att sedan införskaffa en ny (Kombi),.Gå på möten både på ams och hos barnmorksan
.Ja som ni märker så har jag lite för mig och bara längtar,..men ett jobb eller praktik på deltid skulle inte sitta fel heller :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: